Persil Persil-Premium Persil DISCS

Ateitis – skystis

„Persil“ keičia skalbimo priemonių rinką

Svarbūs žingsniai kuriant tvarią skalbimo priemonių rinką

Skalbimas viena naujausių pažangių „Persil“ skystųjų priemonių – tai ne tik neprilygstama patirtis, geriausia švara ir gaiva, bet ir svarbus indėlis siekiant tvaresnio vartojimo. Neatsiejama „Persil“ pasaulinės rinkodaros strategijos dalis – siekis pakreipti skalbimo priemonių rinką ir pereiti prie pažangių skystųjų skalbimo priemonių segmento. „Iki 2020 m. pažangių skalbimo priemonių segmentai, įskaitant skystuosius skalbiklius, iš anksto dozuotas kapsules ir tiksliai apskaičiuoto kiekio skalbiklius, sudarys 55 proc. visos pasaulinės skalbimo priemonių rinkos“, – sako Georgas Baratta-Dragono, bendrovės „Henkel“ skalbinių priežiūros padalinio vyresnysis viceprezidentas. „Tačiau ši skalbimo priemonių rinkos transformacija neįvyks savaime. Reikia specialių prekių ženklų strategijų ir gerų investicijų. Štai kodėl „Persil“ sugalvojo programą „Ateitis – skystis“. Buvo pagerinta besiformuojančių rinkų, pavyzdžiui, „Persil“ skystųjų priemonių, gaminių sudėtis ir jie iš naujo pateikti rinkai pritaikius pažangų termiškai patvarų fermentų mišinį. Kitaip nei įprasti fermentai, šie naujosios kartos natūralaus pagrindo dėmių valikliai išsaugo gebėjimą šalinti dėmes net ir karšto klimato šalyse, kuriose dienos temperatūra lengvai pakyla iki 40 °C. Siekdami šviesti vartotojus apie konkrečius skalbimo skystaisiais skalbikliais (o ne milteliais) pranašumus, „Persil“ atstovai įvairiose rinkose pateikia švietėjišką lyginamąją televizijos medžiagą. Kitas esminis „Persil“ programos „Ateitis – skystis“ elementas yra siekis aktyviai dirbti su strateginiais prekybos partneriais ir plėtoti pirkėjų rinkodaros ir kategorijų valdymo sąvokas, siekiant sėkmingai vartotojus paraginti perkant rinktis tvaresnius skystuosius produktus.

Kodėl skalbimas skystomis skalbimo priemonėmis yra palankesnis aplinkai nei skalbimas milteliais? Keletas aspektų vertybių grandinėje lemia, kad skystos „Persil“ skalbimo priemonės yra ekologiškesnės nei milteliai.

Ekologiškesnis pasirinkimas, palyginti su milteliais

  • Žaliavos: „Persil“ skystose skalbimo priemonėse yra daugiau žaliavų iš atsinaujinančių išteklių nei milteliuose
  • Gamyba: skystųjų priemonių gamybos procese suvartojama 80 % mažiau energijos nei gaminant miltelius
  • Investicijos: „Persil“ proporcingai investuoja į skystųjų priemonių gamyklų modernizavimą ir našumą. (Pridėti konkretų sutaupomos energijos, vandens ir atliekų pavyzdį.)
  • Logistika: vienam kartui „Persil Liquid“ priemonių reikia iki 66 % mažiau nei miltelių, todėl logistikos grandinėje labai sutaupoma energijos ir išmetama mažiau CO2

Koks vaidmuo tenka vartotojams, kurie naudoja tas priemones?

80 % viso dėl skalbimo priemonės susidarančio anglies dioksido išmetimo rodiklio tenka vartojimo etapui, o žaliavų šaltiniams, gamybai, logistikai ir šalinimui kartu sudėjus tenka tik 20 % viso anglies dioksido išmetimo rodiklio. Žinant, kad skalbyklės veikimas priskiriamas naudojimo etapui, kai suvartojama daug energijos vandeniui pašildyti ir skalbiniams išgręžti, suprantama, kodėl naudojimo etapu daromas toks didelis poveikis.

Vartotojai renkasi skalbimo temperatūrą ir programą, todėl jie daugiausia ir lemia bendrą su skalbimo priemone siejamą anglies dioksido išmetimo rodiklį. Todėl labai svarbu atitinkamai šviesti vartotojus.

„Henkel AG & Co. KGaA“ puslapis 3 iš 3

Siekdami didinti sąmoningumą ir skatinti tvaraus skalbimo elgesį, „Persil“ gamintojai sukūrė naują skalbimo šaltame vandenyje logotipą, kuris nuo 2017 m. bus spausdinamas ant „Persil“ skalbimo priemonių pakuočių.

Tą darydami „Persil“ gamintojai kasdien ragina milijonus vartotojų sumažinti skalbimo temperatūrą ir taikyti tvaraus skalbimo būdą.

Kitaip nei milteliai, susilietę su vandeniu skystieji skalbikliai ištirpsta iš karto. Todėl, skalbdami skystaisiais skalbikliais, vartotojai yra labiau linkę sumažinti skalbimo temperatūrą, taigi skystosios „Persil“ skalbimo priemonės ir šiuo požiūriu yra tvaresnės priemonės nei milteliai.