Persil Persil-Premium Persil DISCS

Pasinerkite į „Persil“ istoriją

Nuo 1907 m.

1907 m.: „Persil“ - pirmoji Vokietijoje savaiminio veikimo skalbimo priemonė.

1907 m. kompanijos „Henkel” chemikams pavyksta sukelti tikrą perversmą skalbimo srityje. Jie sujungia natrio silikatą su natrio perboratu, kurie, virinant skalbinius, išskiria mažus deguonies burbuliukus. Šitaip skalbiniai išbalinami, nepažeidžiant audinio ir be kvapo – priešingai nei naudojant chlorą, kaip tai buvo daroma iki tol. Maža to, namų šeimininkės „išvaduojamos“ nuo daug laiko atimančio darbo – skalbinių nebereikia trinti, sukti ir šveisti. Taip atsiranda pirmoji savaiminio veikimo skalbimo priemonė - „Persil“. 1907 m. birželio 6 d. Diuseldorfo laikraštyje patalpinamas pirmasis reklaminis skelbimas. Tada „Persil“ pasirodo mažmeninėje prekyboje, supakuotas į rankų darbo ir rankomis užpildytas plonas kartonines dėžutes, įvyniotas į margą popierių.

1922 m.: reklaminę „Persil“ kampaniją pradeda Baltoji dama.

Ir kas gi jos nežino – tos damos baltais drabužiais, kairėje rankoje laikančios „Persil“ pakelį? Ji kilusi iš Berlyno – buvo sukurta žinomo karikatūristo Kurto Heiligenstaedto studijoje. 1922 m. jo paprašoma sukurti „Persil“ reklaminį plakatą. Tačiau „Weisse Dame” (Baltoji dama) nėra jo vaizduotės kūrinys – tai aštuoniolikmetė menininko draugė. Mados namuose Aleksandro aikštėje Heiligenstaedtas nuperka jai baltą suknelę ir paragina pozuoti su plačiakrašte skrybėle ant galvos ir miltelių pakeliu rankoje. Nuo tada šis kūrinys ima puikuotis visur: emaliuotuose ženkluose, plakatuose, ant frontonų ir gatvių laikrodžių. Ilgainiui „Weisse Dame” moterų tipai ir mados kinta, bet ji daugelį dešimtmečių išlieka pagrindinis „Persil“ reklaminis personažas.

1950 m.: karas baigėsi, „Persil“ sugrįžta.

Regis, visi jų laukė: vos tik pasibaigus Antrajam pasauliniam karui, ir „Persil“ pasirodžius parduotuvėse, jie tuojau pat išparduodami – jų nuperkama net 75 procentai. Daugeliui „Persil“ reiškia grįžimą prie įprasto gyvenimo, prie taikos. „Iš Diuseldorfo vėl atkeliauja „Persil“, – skelbiama didžiuliame plakate virš Reino tilto. Gaminio pavadinimas vėl puikuojasi ant neoninių ženklų, gairelių ir plakatų.  Skalbimo priemonės sudėtis pakeista labai nedaug: dėl pridėtų vizualiai balinančių medžiagų skalbiniai tampa dar tyresnio baltumo.

1959 m.: „Persil 59“ – geriausi visų laikų „Persil“.

Pirmoji Vokietijoje sintetinė stipriai veikianti skalbimo priemonė taip pat sukuriama „Henkel“. Ji pavadinama „Persil 59“ – tais metais ji pristatoma. Sintetinės anijoninės paviršinio aktyvumo medžiagos, putojimą stiprinanti medžiaga ir gaivus kvapas – tai naujos sudedamosios dalys geriausiame iš „Persil“. Bent jau taip žadama reklamoje, kuri plačiai pateikiama vartotojams per spaudos, radijo ir televizijos kampaniją. Pirmą kartą šio prekių ženklo išvaizda rūpinasi profesionalų reklamos įmonė. Pasikeitė ne tik „Persil“ sudėtis, akivaizdžiai pakito ir pakuotė.

1970 m.: „Persil 70“ – aiškiai „Mūsų geriausieji“.

1970 m. nepaprastai sėkmingai vykdoma reklaminė akcija „Mūsų geriausieji“. Nuo tada „Persil“ kitaip ir neįsivaizduojame – tik su raudonu kaspinu, nuolat puošiančiu geriausiąjį „Persil“. Kai „Persil 70“ pasirodo parduotuvėse atnaujinto dizaino pakuotėse, jų jau galima įsigyti ne tik Vokietijoje, bet ir kone visoje Europoje.

1973 m.: „Persil“. Žinote, ką turite.

Atsiradus šia naujam „Persil“, gaminio pavadinimas ant pakuotės jau rašomas be metų. Tačiau prekių ženkle atsiranda dar ilgai vartotojus lydėsiantis šūkis: „Persil“. Žinote, ką turite.

1986 m.: „Persil“ be fosfatų – pažanga saugant gamtą.

XXa. devintajame dešimtmetyje aplinkosaugos tema tampa dar aktualesnė. „Henkel“ bendrovėje tai jau sena tradicija: dar šeštojo dešimtmečio pradžioje imamasi priemonių tyrinėti biologinį paviršinio aktyvumo medžiagų skaidumą. 1966 m. pradedamas fosfatų pakaitalų paieškos projektas. Juk ir paviršinio aktyvumo medžiagos, šalinančios iš skalbinių nešvarumus, ir fosfatai, minkštinantys vandenį, užteršia vandenis. Pavyksta sukurti vis labiau biologiškai skaidžias aktyviąsias medžiagas. Mokslininkai net išranda fosfatus keičiančią medžiagą – „Zeolith A“ („Sasil“®). Patentas registruojamas 1973 m.

1987 m.: skystasis „Persil“ – alternatyva milteliams.

„Henkel“ vėl išplečia „Persil“ asortimentą ir šįkart pristato produktą, kuris visiškai pakeičia jau esamą skalbimo priemonių rinkos nišą, – skystąjį „Persil“.

1999 m.: „Persil Sensitive“: priemonė jautrią odą turintiems žmonėms.

Žmonėms, kurių jautri oda arba kuriuos vargina alergija, „Henkel“ kartu su Vokietijos alergijos ir astmos sąjunga (vok. Deutscher Allergie- und Asthmabund e.V.) specialiai sukūrė produktą, kuris ne tik, kaip paprastai, gerai išskalbia, bet ir yra labai gerai toleruojamas odos, – „Persil Sensitive“.

2003 m.: „Persil Color“ – veiksmingas jau 40 °C temperatūros vandenyje.

Tais metais „Persil“ sukuria naują „Persil Color“, kuris vos 40 °C temperatūroje akivaizdžiai geriau pašalina sunkiai pašalinamas dėmes, bet nekenkia skalbinių pluoštui, negadina formos ir spalvos.

2006 m.: „Persil“, dvelkiantis „Silan“.

Giliai į pluoštą įsiskverbusi „Persil“ švara maloniai dvelkia „Silan“ ir džiugina minkštumu – tam ypatingam gerovės pojūčiui, kurį suteikia švarūs ir gaiviai kvepiantys drabužiai. Naujasis „Persil“, dvelkiantis „Silan“, vainikuoja geriausių Vokietijos skalbimo priemonių liniją ir suteikia naują švaros, minkštumo ir gaivos pojūtį.

2007 m.: „Persil“ sukanka 100 metų.

„Persil“ švenčia 100 metų sukaktį ir pasirodo rinkoje naujo, šiuolaikiško dizaino ir geresnės sudėties.

2008 m.: „Persil GOLD“ – veiksmingas net šaltame vandenyje.

„Persil Gold“ atitinka aukščiausius kokybės reikalavimus, kokius tik galima kelti skalbimo priemonei. Jis švariausiai išskalbia ir išsaugo ryškias drabužių spalvas net ir labai žemoje temperatūroje, nes yra veiksmingas net ir  šaltame vandenyje. Taip sutaupoma energijos, taigi tausojama ir aplinka.

2009 m.: nedidelis, stiprus, nepaprastai našus.

Birželį „Persil“ pristato naują ypač koncentruotą „ActicPower“. „ActicPower“ galima rinktis „Universal“ ir „Color“ versijų; išskalbti vos 15 °C temperatūros vandenyje, skalbiniai švyti spalvomis ir švara. Patogaus 750 ml butelio pakanka tokiam pat kiekiui, kaip ir naudojant anksčiau sukurtus gelius, nes „ActicPower“ labai koncentruotas – įpylus mažiau nei pusę kamštelio, išskalbiama kaip paprastai.

2011 m.: tik švarūs skalbiniai gali iš tiesų švytėti.

Todėl nuo 2011 m. vasario pateikiame naujos švytinčios švaros „Persil“ junginį. Jis pašalina net mažiausias kalkių ir purvo daleles, ir skalbiniai vėl švyti. Audiniai ne tik ilgiau išlieka gražūs, jie švyti kaip pirmą dieną. Dabar spindi ir naujo dizaino, nepapratai spalvingos etiketės.

2013 m: skalbimo kapsulės „Duo-Caps” - nepriekaištingai švarai

Skalbimo kapsulės „Persil Duo-Caps“ yra pirmasis iš anksto dozuotas skalbiklis su novatoriška 2 talpyklų technologija Vokietijos rinkoje. Pirmą kartą „Persil“ pavyksta suderinti ryškumo suteikiantį poveikį ir dėmių šalinimo galią viename gaminyje - nepriekaištingam skalbimo rezultatui.

2016 m.: „Power-Mix“ - ryškumo užtaisas

Skalbimo kapsulės „Persil Power Mix Caps“:  vienoje priemonėje pirmąsyk susijungia veiksmingi milteliai ir koncentruotas gelis bei visi iš anksto dozuoto skalbiklio privalumai. Nepriekaištingai švarai ir ryškumui.

2017 m.: „Persil Duo-Caps Sensitive“ - švelnus drabužių prisilietimas prie Jūsų odos

„Persil Duo-Caps Sensitive“ - tai nepriekaištinga „Persil“ švara ir odą tausojantis junginys, patvirtintas dermatologų. Priemonė skleidžia švelnų natūralaus muilo ir migdolų pieno kvapą.